Casibom'da Güvenlik Açığı Nedeniyle Hesabımda İzinsiz İşlem Yapıldı


Bugün Casibom'a 2000 TL yatırım yapıp, 1000 TL'ye bahis yaptım ve kaybettim. Hesabımda 1000 TL kalmıştı. Sonrasında Casibom beni siteden attı ve tekrar E-posta şifre girmemi istedi. E-posta ve şifremi girdim ama giriş bilgileri hatalı bilgisi aldım. Sonra şifremi değiştirip girdim. Hesabıma giriş sağladığımda 18 TL kaldığını, bahis geçmişinde Sweet Bonanza oynandığını gördüm. Ben Sweet Bonanza oynamadım. Hesabımdan başkası işlem yapmış. Böyle bir güvenlik ağı olmaz. Sorun çözülsün lütfen.

Casibom'a 1000 TL yatırım yapıp, Bahis yaparak 2000 bin Lira yaptım. 1-2 saat sonra canlıdan maça bakıp, bahis yapacaktım ki hesaba giremedim. Önce ki seferde aynı olmuştu. Hesaba giriş bilgilerini girip, giremiyorsun şifre değiştirip bir giriyorsun kasa sıfırlanmış. Üstelik casibom'un resmi sitesinden girmeme rağmen ikinci kez hesabım boşaltıldı. Bunlar benim paramı iade etmez. Bu şikayeti okuyan arkadaşlar, ha bu siteye yatırım yapmışsınız ha paranızı çöpe atmışsınız, aynı şey. Kesinlikle yatırım yapmayın, kimseye de yatırım yaptırmayın.


Son bir hafta içinde Casibom platformunda casino oyunlarında, özellikle Sweet Bonanza ve Sugar Rush gibi oyunlarda para kazanamadım. Toplam 15.000 TL kaybettim. Yaşadığım kayıpların, platform tarafından bilinçli olarak müdahale edilerek gerçekleştiğinden şüpheleniyorum. Örneğin, 3.000 TL ile oyuna g...

Casibom üzerinden Sweet Bonanza 1000 oyununu yaklaşık 2 haftadır oynuyorum. Bu süre boyunca her oturumda oyunun kesilmesi ve bugüne kadar hiç 1000 çarpanının gelmemesi gibi ciddi sorunlar yaşadım. Oyun deneyimim sürekli olarak bu şekilde sekteye uğradı ve toplamda 10.000 TL kaybım oldu. Bu süreçte ...

Casibom casino bölümünde, özellikle Sweet Bonanza 1000 oyununda ciddi bir sorun yaşıyorum. Yaklaşık iki yıl ara verdikten sonra, 2 gün önce tekrar siteye giriş yaptım ve o zamandan beri aynı problem devam ediyor. Oyuna her seferinde adeta 1-0 geriden başlıyormuşum gibi hissediyorum; oyun çok küçük ö...
2000 TL yatırım yaptım gece 2.30'da sabaha karşı saat 5.13'te hesabıma geçen para 26 kuruş idi zaten ben o saate kadar paramı çoktan yemiştim yanlışlık vardır deyip ertesi gün 1000 daha yatırdım oda gitti sabahına 110 TL kayıp bonusu gelmiş 2000 TL'nin kayıp bonusu hala gelmedi canlı desteğe yazmama...